Доставка
Разходите за доставка се основават на теглото на продукта и предоставения адрес за доставка. Ние предоставяме точната цена за доставка, по време на процеса на плащане.
В момента, изпращаме до всяка точка в България и работим за разширяване на нашата мрежа до други държави и региони.
Предлагаме възможност за вземане на резервни части от нашите складове или за изпращане с транспортни и куриерски фирми.
За Испания изпращаме с различни транспортни компании, в зависимост от техните ценови оферти за посочените пратки.
Доставката до Европа се обработва чрез TNT и ние предлагаме доставка на следващия ден за почти всички поръчки.
За да отговаряте на условията за доставка на следващия ден, поръчките трябва да бъдат направени преди 12:00 часа.
Поръчките могат да се правят денонощно, 365 дни в годината. Нашите методи за доставка обикновено се прилагат само в делнични дни, а не през уикендите и празниците.
Лесно връщане
Имате право да анулирате продукт, закупен от сайта в рамките на 7 дни от датата на получаване, без дължимо обезщетение или неустойка. Необходимо е само предварително да уведомите Продавача за това намерение, като му изпратите известие с телефонно обаждане до посочените телефони или имейл за връзка.
Разходите за връщане на стоката са за ваша сметка. Върнатите стоки трябва да бъдат във вида, в който са получени с невредим търговски вид и без липсващи части, неизползвани, в оригиналната им опаковка, с придружаващите ги етикети и с всички придружаващи ги документи - касова бележка или фактура, инструкции за употреба и др.
Замяна
Имате право да замените продукт, закупен от сайта в рамките на 7 дни от датата на получаването му, в случай на вина на Продавача сте получили различен от този, който сте посочили в поръчката си. В случай, че Продавачът не успее да закупи необходимите продукти, той е длъжен да Ви уведоми възможно най -скоро и да върне платената сума, включително разходите за доставка, платени от Вас, в рамките на 30 календарни дни.
Имате право да върнете продукт, закупен от сайта, в рамките на 7 дни от датата на получаването му, в случай че откриете видими дефекти. Продавачът се задължава да замени дефектния продукт с нов или да възстанови платените от вас суми. В случай на дефектен продукт, транспортните разходи за подмяната са за сметка на Продавача.